Dålig på att blogga..

Jag vet att jag varit dålig på att blogga i stort sätt hela veckan men det känns som att tiden inte räcker till, förstår verkligen varför alla dessa "stor-bloggare" inte går i skolan, det har ingen tid och har valt bloggen före utbildningen, jag skulle själv aldrig bli sådan, jag vill bli någonting när jag blir stor och därför tänker jag satsa på skolan pga att jag vet att det är ett bra beslut och den kunskap vi får kan ingen ta ifrån oss medan en blogg kan försvinna på några sekunder. Jag har precis ätit middag och ska strax ta mig en lång dusch, raka benen, skrubba mig osv osv.. Sedan ska jag plugga lite, läsa lite och sedan blir det sängen för min del. Urk vad tråkigt livet känns.. skola, duscha, plugga.. Men imorgon är det HELG! Awsome :D Ska till stan imorgon efter skolan och fika med mina fina vänner, Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute! Hur mysigt?!. Jag hoppas iallafall ni alla har haft en bra dag! Take Care Johanna.

Jag Sommar 09. Har jag förändrats? Själv känner jag knappt igen mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0