Dagens klädsel

Åh nu skulle jag så gärna vilja ha en systemkamera, älskar att fota saker men det är inte ofta man gör det då bilder lätt blir lite oskarpa och de har inte riktigt den kvaliten jag vill ha då man tar dom med en vanlig digitalkamera.. men men det här får duga, dagens klädsel:


Inget speciellt,
men piffade upp denna halvtråkiga klädsel med ett guldhalsband från H&m och en guldring från Ginatricot.

Någon som fallit mig i smaken är färgen Beige! precis som tröjan jag hade idag, tycker att den färgen passar så bra nu till våren och det finns så mycket man kan piffa upp den med :) Tycker även färgen är så snygg till mitt svarta hår.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0