Chocolate face

Sitter just nu i soffan och lyssnar på en massa uppmuntrande musik! Tänk att musik kan påverka en så mycket.. Sitter även här i choklad ansiktsmask, har precis duschat, rakat bena osv så nu känner jag mig extra fräsh! Ska även ta bort mitt gamla nagellack och smörja in mig i jordgubbs bodylotion :)
Har inte alls hunnit med alls mycket plugg idag och inte träning heller för den delen, ååh... illa illa! Det går utför här, allt pga den jädrans hemtentan i So blir helt nere bara jag tänker på den.. har skrivit 1 sida och ska ha skrivit 2 till, till på fredag.. hej kom och hjälp mig!
det var det jag hade på hjärtat just nu.. puss på er :)

Johanna

haha vilken vacker syn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0