Bikinitrosor?!

Haha nu undrar ni säkert vad rubriken ska ha med detta inlägg o göra, men jag tänkte berätta en liten hemlis för er! Jag äälskar bikinitrosor, det är bara så otroligt sköna! Kanske dags att byta ut de sexiga spets trosorna mot nårga gamla hängiga bikini trosor... haha! Nej där går nog gränsen men det passar bra som sovtrosor när ingen ser dig! För som sagt, det är för sköna!

haha skämmer jag ut mig totalt nu? Äsch jag bjuder på mig själv :) Jag har precis duschat och känner mig pigg och fräsh, eller..? Snarare trött och slitet, som jag känt mig hela dagen! Ska nog strax lägga mig i sängen och smsa lite.. Och med detta inlägg önskar jag er Godnatt & Sov så gott! :)



Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0