söndag

Hejsan allesammans Malin här.. Igår så firade hela våran släkt våran mormor som fyller 70 år , vi hade en överraskningsfest för henne igår. Vi åt middag och sedan hade vi släktfest hemma hos mina kusiner och det var super kul och trevligt , älskar min släkt :) Vi somnade runt halv 5 tiden och vaknade vid 12 tiden och nu på morgonen har vi bara chillat galet. Vi åkte där ifrån runt halv 4 tiden och nu är jag hemma. Är skit trött och seg från idag så idag blir blir det att stanna hemma och bara ta det lungt ska bada lite senare tror jag ;) Jag vet att jag bloggar typ aldrig och att jag bloggar bara vad jag har gjort osv men grejen är att jag vet inte vad jag ska skriva om ?!? har ingen fantasi haha. Känner mig super tråkig men som sagt så vet jag inte vad jag ska skriva om. Johanna har skit bra fantasi och hon kommer på grejer hela tiden vilket är skit bra. Men jag ska försöka att blogga mer och skriva om lite mer intressanta saker.
3 bilder från igår , jag & min underbara kusin Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0