21 mars 2011

Det var praktik idag som alla andra dagar och idag var det faktiskt riktigt lungt , gjorde typ ingenting så det var skönt haha :) Efter jobbet så drog jag hem till min kära mamma i kärrtorp och jag har inte gjort något speciellt bara chillat galet. Ikväll ska jag plugga sorligt nog men ibland måste man. Imorgon kommer min underbara vän Johanna Sahlen till mitt jobb och då ska vi fika och bara ha det allmänt mysigt :D det var ett tag vi träffades så det ska bli kul. Efter det så ska jag hem och fira min kära bror som fyller 19 år så vi ska få gäster här hemma imorgon så det ska bli trevligt. Äta lite tårta är aldrig fel eller hur ? ;)
Ska nog gå & lägga mig i badet nu mysigt..

haha fråga mig inte vad jag gör ?
Det var lite bilder från helgen..
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0