2 cool 4 school

Kan man nånsin bli 2 cool för 4 school? snarare School is 4 cool, kunskap är makt som ingen nånsin kan ta ifrån oss, så stay in school ;)

Kom precis hem från skolan, ingen speciellt hände förutom att jag var helt galet trött hela dagen, hade även samtal efter och det gick jätte bra :D Gick även hem istället för att ta bussen! Och det ångrar jag inte, det var faktiskt riktigt skönt att gå i vårsolen.. älskar vädret! även om det snöade inatt?!... Men nu är jag hemma och sitter och äter havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt, nyttigt och gott. Har även lagt upp ett schema för vad jag ska ta med mig till pappa, blir så mycket lättare så tycker jag! Eftersom att jag har alla kläder hemma hos min mamma, hehe. Måste även hitta en bok att läsa till Svenska, någon som har något tips på en bra bok som kan finnas i skolbiblioteket? Vore jätte gulligt :) Hoppas ni alla haft en bra dag! kram johanna ♥


visst ser det ut som att jag har bruna ögon?
Funttar på att klicka hem ett par bruna lincer i veckan, även några blå om jag hittar den färgen jag vill ha.

Svar på en komentar i förra inlägget som jag tyckte var lite kul, vem orkar ta sig tid att komentar och rätta mina fel stavningar? Jag är inte bäst på engelska och det har jag heller aldrig sagt. Det var mest ett budskap jag ville få fram, men tack fröken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0