1,5 år..

Om 1,5 år då jag fyller 18 år är det tänk så att jag och min kära moder ska tatuera oss. Jag har alltid velat ha något litet buskap, men jag vill ha något som känns speciellt för just mig, inte bara för att göra det.. därför har jag valt att vänta tills jag är helt säker på vad jag vill ha och vart, för en tatuering kommer föralltid att finnas kvar på min kropp. Just nu är jag inne på att tatuera något fint citat på mina revben, men det ska inte vara för stort. Jag sitter ofta och kollar på olika hemsidor med tatueringar och får insperation, men det finns så mycket olika tatueringar och på så många ställen man kan ta dom. Har funderat på vristen, handleden, höften och ryggen också men en sak i taget, tror det blir revbenen trotts allt.. men det är 1,5år kvar och jag har lång tid på mig att ändra mig, vilket jag troligtvis kommer att göra. Vad tycker ni läsare om tatueringar?

 
 
Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0