Tja!

Tjaaba! Allt bra? Själv är allt helt OK faktiskt, lite ångest bara..
Nu när det är sommarlov och allt så känns det som att man måste göra saker varje dag, man måste ta vara på all ledig tid och alltid göra någonting. Men om jag känner mig rätt så är inte det riktigt jag, jag älskar att bara vara för mig själv, älskar att bara ligga i soffan en hel dag och inte göra någonting, hur konstigt det än låter..?!

Igår kände jag mig äntligen frisk och började dagen med att ta bussen till sjöängen, träffade Johanna, Christoffer & Chris där, sedan kom även deras två kompisar. Vi låg där halva dagen och bara hade det bra. Vid 7 åkte jag och Johanna in till stan och åt, fick sällskap av två fulla 30-åringar vilket inte var lika trevligt. Kvällen slutade med ett nattdopp och film hemma hos mig :) Idag har vi bara degat här hemma och min kväll blir densamma, film med min mamma!
Är helt slut.. Men imorgon blir det andra bullar ! ( I Hope ) Och på torsdag blir det förhoppningsvis tältning, haha ;)
Puss Johanna!

NattDopp Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0