Sommarloooov!

Hej på er tjejer & killar!
Å idag är jag glaaad! Sommarlov!!!! Weei :D

Tänkte berätta lite kortfattat om igår.
Jag tog tåget med klassen till rudan där vi spelade brännboll & grillade korv, lite mysigt sådär.
Efter det åkte jag hem till mig, duschade och fixade mig. Vid 4 åkte jag och Camilla in till Gröna Lund, där träffade vi även Sara & Sandra. Strosa runt med dom, hade det mysigt, åt fishandchips och åkte Blå Tåget.. gissa om vi skrek? jag är hes idag!!! hahaha. Brian Adams var även där och hade konsert och shit vad grym han var! Riktigt bra. Då allt var slut vid 10 tiden träffade vi upp André, Ludde och Hampus och tog tåget hem med dom och deras vänner. Jag visste inte att man kunde ha så roligt på ett tåg... men det hade vi! Haha :D Kom hem vid halv 12 och då drog jag ut igen till Mullängen, kom hem vid 2.

Idag har det varit skolavslutning, var där i 1 timma. Och jag är såå nöjd med mina betyg!
Nu är jag hemma och har varit det i ett tag, ska strax ta bussen till Sjöängen där jag tror att det är någon avslutningsgrej?! Hoppas ni haft det bra! Pusss , Johanna

haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blev dina betyg då? :D

2011-06-12 @ 19:58:21
Postat av: Anonym

vad blev dina betyg då? :D

2011-06-12 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0