Miss you already..

Hej på er!
Idag har inte varit en särskilt bra dag, pojkvännen min har lämnat mig för att ta planet till New York och jag ligger hemma med feber och känner mig hur sliten som helst.. Underbart att man blir sjuk första dagen på sommarlovet, riktigt toppen känns det! ...

Igår var iallafall en bra dag, förutom att jag var riktigt trött, har inte sovit riktigt bra på 3 nätter nu så jag känner verkligen att jag behöver sova nu! Skolavslutning hade vi, kändes faktiskt lite jobbigt att lämna alla fina klasskamrater! Men självklart kommer vi fortfarande att ses under sommaren :d Jag och Camilla tog bussen till sjöängen vid 1 men det började inte förän vid 3 så vi gick hem till henne, hämtade filt och tog det lugnt en timma, sedan bar vi oss av mot sjöängen igen där även johanna, malin, erika, amanda & nicole var :) Gick hem vid 5 tiden för att fixa mig lite, äta middag och tog även en powernap. Vid 9 drog jag och Camilla ut igen till Hundudden där lite folk var, det blev riktigt mysigt och trevligt till slut! Slutade med att jag spenderade natten hos min pojkvän som sedan åkte imorse..saknar honom redan ♥♥♥

Hoppas ni haft en bra start på lovet och är friska!
Puss & Kram Johanna.

Haha hittade en gammal bild på mig och amanda, snart blir jag brunhårig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0