When a girl smile only a boy can make her cry

godmorgon alla underbara läsare , sovit gott ?!
Jag & Johanna drog aldrig till den dära spelingen i östra vi kände att det var ovärt att gå dit så vi sket i det. Vi gjorde inte så mycket utan vi gick mest runt lite och snackade sen drog jag hem till mig och hon hem till sig.
Imorse när jag vaknade så hade jag skit ont i halsen och täppt i näsan ?!? fan jag vill inte bli sjuk nu. Så nu på dagen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt så jag orkar göra någonting ikväll. Johanna ska komma hem till mig lite senare så ska vi laga mat tillsammans myspys. Hoppas ni får en fin och bra dag idag !
Jag just nu , sitter i sängen med min älskade hello kitty mjukisdress :)
Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0