test

Eftersom att jag inte har något annat för mig än facebook och msn så kör jag på en sådan här:
 
Allmänt:
Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja det vore inte helt fel.
Röker du? Absolut inte!
Vilken parfym använder du? Pink sugar, escada & britney spears midnight fantasy.
  Kan du sjunga? Det kan jag inte påstå att jag kan.
Vad är du rädd för? Att mista min familj eller en nära vän.

Senaste...
:
Låten du hörde:
Invincible- Tinie Tempah feat. Kelly Rowland.
Du köpte: En macka, hah.
Personen du ringde: Malin.
Personen som ringde dig: Min mamma.
TV-program du såg: simpsons haha.
 Person du tänkte på: ...

Har du någonsin...
Gråtit över en kille? Ja.
Gråtit över en tjej? Yes I have.
Ljugit för någon? tyvär .. ja
Varit i slagsmål? Nej.
Träffat någon från internet? Ja.

Tonåren:
Hur gammal är du?
16, fyller 17 år.
Hur tycker du att du har det hemma? Jag har det bra!
Har du bra självförtroende? Ibland ja.
Har du lätt att lita på människor? Nej det kan jag inte påstå att jag har..
Har du ett bra liv tycker du? Livet går upp och ned, men det är så det ska vara
.
Vill du ändra på något i ditt liv? Nej.
Är du nöjd över din kropp?
 Beror på vilken dag du frågar mig haha. Idag ja, men det finns alltid saker man vill ändra på och så kommer det alltid att vara, jag försöker tänka på de sakerna jag är nöjd över och då känns allt mycket bättre. Det hjälper inte att klaga, du är den du är.
Något du vill ändra över din kropp? Aboslut finns det saker man vill ändra på.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? Ja, alla är söta på sitt eget sätt! :)


 

Kärlek:

Har du någon kille? Inte just nu.
Gillar du någon nu? Inte på det sättet.
Som heter? -
Vilket är ditt längsta förhållande? Det var med mitt ex, 2,5 år ungefär.
Är du mest för långa eller korta förhållanden?
 
Jag skulle nog säga någonting mitt imellan, men absolut inte korta.

 

monsters in your bed

Vänner:
Har du bra vänner? Ja.
Du tycker om att vara med dina vänner? Absolut gör jag det.
Vad heter dina bästa vänner? André, sen står jag väldigt nära min vän Malin just nu ♥ 
Få men bra vänner eller många som man inte kan lita på till hundra?
Få men bra vänner!

   Bem Vindo(a)

Mogenhet:
Har någon sagt att du är mogen för din ålder? haha jag tror faktiskt inte det.
Har någon sagt att du ser äldre ut än vad du är? Ja.
Har du fått höfter? hahah okej.. Ja men det har jag väl.
Har du kille? Inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0