STY10A

Tjenamors !
Nu sitter jag i skolan och har precis fixat mina naglar. Jag hann inte blogga igår för jag var upptagen men andra saker som att umgås med min kära syster. Vi kollar på step up 1 igår och den var skit bra så det är en film jag rekommenderar. Vi somnade kanske runt 1 tiden igår och jag gick upp vid halv 9 idag så det var skönt. Jag slutar runt 2 idag så det är nice. Efter skolan jag jag kanske följa med Johanna till stan eller så drar jag till farsta och fikar med mamma får se vad jag gör. Men jag slänger in ett inlägg lite senare.
Take care / Malin
Lägger in lite bilder som är tagna nyss
Här är mina nymålade naglar , vad tycks ?
Visst är vi snygga ?

Kommentarer
Postat av: Michaeladine

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-11-07 @ 20:29:57
URL: http://michaeladine.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0