Mini shopping

Hej på er! Kom hem för ca en timma sedan, var som sagt ute och shoppade, det fick bli Nacka Forum denna gång. Köpte bara nödvändiga saker så som smink, b.u.s & en top/bh. Men jag fick även med mig ett nagellack, en parfym & en ögonskugga borste. När jag kom hem var jag på världens dåligaste humör då inte toppen/bhn passade till min tröja.. men men sånt händer ibland och det är inte hela världen. Jag är ofta en sån person som kan bli väldigt sur över en liten liten sak, men jag har lärt mig att hantera min ilska och tänker oftast "det är inte hela världen" och sedan går det över.
Ikväll ska jag träffa en väldigt saknad vän, hon kommer hit alldeles strax hoppas jag. Får se vad vi hittar på, men jag tror det blir myskväll här hemma med Melodifestivalen.. jag är en såndär människa som älskar att mysa och väljer oftast hemmakvällar med godmat och massa gott istället för fest med massa fulla människor, men det kan självklart vara kul ibland också! om det är rätt folk, de vill säga :) Men vi hörs senare under kvällen med massa skkojiga inlägg! Stay updated ;) / Johanna


Telescopic Mascara från L'oreal-
Rekomenderar jag till er alla! Det är den bästa mascaran jag testat och jag köper den varenda gång!

Experience från Max Factor (Foundation)-
Jag testade denna foundation denna gång, någon som vet om den är bra?!

Parfym från Make Up Store

Havs blått nagellack från H&M,
jag blev kär i färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0