home sweet home

Hej på er snyggingar, johanna här!
Jag kom precis hem och sitter just nu i min stora feta soffa med en stor koff te och två nyrostade mackor som ligger på bordet bredvid som bara väntar på att bli uppätna. Jag älskar mackor.. det är bland det bästa som finns, alltid innan jag ska gå och lägga mig ligger jag och längtar som en galning på att det ska bli morgon så jag kan få äta mina underbara mackor.. okej det där var väl inte helt sant, men nästan!
Idag har iallafall jag varit i skolan, hade två lektioner och 3 timmars rast.. super kul! Men jag fick även reda på att jag har MVG i Franska, ååh jag är så glad! Jag har nämligen aldrig haft mvg i något ämne förut, tycker att jag förtjänar en liten applåd?! haha :) Nej nu ska jag äta! hejsvej

Dagens "vill ha":
Donut
Choklad
Cookie
Dammsugare
Coca cola
Kladdkaka
Sockerkaka
Äppel cider
Chips med dip
Godis
Glas

Jag håller på att bli gaaalen, är så otroligt godissugen! Tur att jag inte har något av dessa hemma, då skulle jag suttit och gottat i mig alla dessa godsaker utan stopp! det måste vara den jädrans lingonveckan.. eller?


GE MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0