blogg-galen

Tror jag håller på att bli blogg-galen! Känner hur det kliar i fingrarna, vill bara skriva skriva skriva!
Men det är väl inget dåligt hoppas jag?

Tänkte berätta lite om dans!
För er som inte vet så går både jag och Malin på dans just nu i Farsta Strand, Flex. Jag har gått där i flera terminer, har också gått i farsta och på Maricas (The Voice) i stan. Just nu går jag i samma grupp som Malin och två av våra andra vänner, Johanna & Erika. Det är verkligen super kul! & just nu har vi en tjej som vikarierar som lärare som heter Angelica, jag gick även i samma dans grupp som henne förra året. Hon är super duktig och man ser verkligen hur hon brinner för att lära ut och hon ger sån energi till alla och är en riktig inspiartion för mig! Det är hon verkligen, sen är hon super shysst också. Varför vi har henne är för att våran lärare vi egentligen skulle haft har skadat knät, men jag älskar att dansa med Angelica så det gör inte mig någonting alls! Just nu kör vi dancehall liknande dans och det är verkligen jätte kul, för som sagt älskar jag att lära mig nya saker! Vi har lärt oss att skaka rumpa bland annat! Och jag lovar er, det är verkligen träning! Det känner man i benen, prova själva vetja?! Det gäller att stå riktigt bredbent sedan ska ni skjuta fram och tillbaks svanken, börja långsamt sedan kan ni testa att göra fortare, efter lite övning sitter det! Det var allt för mig just nu, om ni har fler frågor är det bara att slänga in ett inlägg! Kram på er.

 
Bjuder på två väldigt suddiga bilder från dansshowen i farsta centrum i höstas.
PRW FOR LIFE!

Någon som kan gissa vad P R W står för? hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en video på hur exakt man ska göra för att skaka på rumpan? :)

2011-02-24 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0