äntligen hemma!

Hej på er sötnosar! Det är johanna som skriver.
Idag har jag inte skrivt på grund av att jag varit i skolan hela dagen, slutade halv 6.. ingen rolig dag inte.
Men början av min dag var ännu värre.. vaknade med världens mensverken, usch visste inte vart jag skulle ta vägen ville bara dö..någon som känner igen sig? hehe. Men jag tog ändå bussen till skolan, hade gympa, matte, sedan engelska gramatik test, ber till gud att jag klara mig! Och till sist bild. Ikväll händer ingenting förutom att jag ska äta rulltårta med grädde och bäär! Gott gott gott. Eftersom att det inte händer någonting speciellt ikväll så får jag försöka komma på lite annat att skriva om, någon som har några tips? kanske smink tips? frågestund?

Sedan var det någon som komenterat om jag kunde lägga in en video på hur man lär sig skaka rumpa, och eftersom att jag inte vet hur man lägger in videos? (någon hjälp mig?!) så får ni en länkning istället. Det är inte bästa instruktionerna om hur man gör men se och lär, lycka till nu!

http://www.youtube.com/watch?v=UZ3OVAk0qqs&feature=player_embedded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0