We are back

Nu är vi tillbaks igen, det har nämligen varit en massa strul med bloggen och vi har inte kommit in men jag mejlade blogg.se's kundservice och nu är det ordnat igen. Funder på att göra ett videoinlägg för att berätta vad som hänt dessa dagar och varför det blev strul med bloggen, det kanske är roligare att lyssna än att läsa? Får ser om jag hinner med det ikväll annars imorgon kanske?! :)

Sitter just nu i skolan och har 2 timmars håltimme, inte sådär jätte kul men har sällskap av Ingrid. Tror att vi ska äta snart är super hungrig. Efter skolan ska jag till tandläkaren, usch hatar tandläkaren! Men det är bäst att få det överstökat när man fått nya tider redan 3 gånger nu.. Sedan ska jag in till stan, shoppa lite i det mysiga vädret som jag bara äälskar! Skriver efter tandläkaren om jag hinner annars får ni mer uppdatering ikväll. Ska även meddela Malin om att bloggen funkar så hon kan hålla er uppdaterade. Hoppas ni alla haft en bra vecka!
 Puss Johanna


Blev taggad på en bild på facebook.
Ser ni vem som är jag? haha söta tjejer!
(bilden är gammal)

Kommentarer
Postat av: j'l

finblogg ! :-)

är allt bra?

2011-04-08 @ 11:04:44
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0