träningsvärk/sommarjobb

Åh vilken träningsvärk jag har i mina ben från Zumban igår!
Känner verkligen att jag har tränat. Det är faktiskt en rätt skön känsla ändå.. skönt att komma igång äntligen!
Hoppas på ett träningspass på onsdag också, även lite längder i simhallen. Behöver en ny bikini också.. hm känns som att det är mycket jag behöver just nu.. eller snarare vill ha.

Nu vidare till sommarjobb.. har aldrig jobbat under sommaren förut och tycker det känns hur lame som helst men jag skulle vilja tjäna lite extra pengar och på helgerna har jag aldrig tid så det passar väl bäst då man har ett så pass långt lov, men jag vill inte sitta inne i 3 veckor och jobba då man har solen och värmen utanför, det känns ingen vidare alls men ett sommarjobb måste jag nog ändå skaffa mig i år. Frågan är bara vad jag vill jobba med och hur jag ska fixa det? får klura vidare på det.. någon som redan skaffat jobb till sommaren än eller har något tips till mig? Skicka en kommentar vetja :)

Johanna

Vad tycker ni om Malins tatuering föresten? Själv tycker jag det var super snyggt, att hon vågade! Måste ha gjort super ont.. om mindre än 1,5 år är det min tur! Längtar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

johanna har du varit full någongång? du verkar så lugn & go, därför jag är lite nyfiken =) puss!

2011-04-04 @ 17:56:32
Postat av: rebecka

Pröva med kommunen eller landstinget. Ganska dåligt betalt, men det är i alla fall något! :) Själv har jag fått sommarjobb på gröna lund i fem veckor och lite till! Dock sökte jag redan i början av Januari.



Ha en bra kväll! Kram

2011-04-04 @ 22:23:10
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0