torsdag

Dagens humör: Trött, glad, lite ledsen.. blandade känslor haha :)
Dagens frisyr: Plattat.
Dagens klädsel: Linne, (poncho?) & jeans.
Dagens borde: 
Dagens planer: Har inga planer än så länge.
Dagens vill ha: Godis, hehe
Dagens längtan: Till sommaren!
Dagens tråkigaste: Engelska lektion..
Dagens person: Världens bästa Josefin!
Dagens irritation: Att det är så svårt att få tag i en tid!
Dagens onyttiga: Ljus macka.. men oh så gott!
Dagens bästa: Sushi till middag!

Bjuder er på en dagens, idag har jag gått i skolan hela dagen från till klockan halv 6, drog hem och åt lite, somna till i soffan sedan kom pappas tjej hem med sushi till mig, mumma! Så nu är jag mätt och belåten :D Finns inte mycket mer att skriva om, mitt liv är skolan hela enkelt haha, men imorgon blir det påsklov! Och har bara 1 lektion imorgon vilket gör mig ännu gladare. Hoppas ni alla haft en bra dag, Puss! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0