Tonight

Hello! :D

Min dag har sätt ut såhär, gick upp vid halv 10 som jag nu inser att jag inte hade behövt gå upp pga att Camilla vaknade vid 11! Vi träffades i centrum vid halv 1, köpte kakor och jordgubbar.. men jordgubbarna var ruttna, såg vi sedan.. haha. Sen gick vi ner till Badudden istället pga att det var närmare. Så där har vi suttit iallafall halva dagen och tjillat, lyssnat på justin bieber, solat, pratat, matat fåglar.. haha :) Har även hunnit duscha och följa med min mamma och storhandla, vet inte varför men jag tycker det är jättekul att storhandla! Man får alltid med sig något roligt hem :) Ikväll ska jag träffa min pojkvän, vi funderar på att dra oss ner till Sjöängen där några vänner skulle hålla till ikväll men får se om jag orkar, har varit jätte trött hela dagen sedan börjar det bli kallt ute nu. Bjuder på 2 bilder från idag:



Mer is the s*it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0