Tisdag

Hello Sweeties!

Har bara varit med min pojkvän hela morgonen och nu ska jag bara slänga på mig lite kläder och kleta på lite mascara sedan ska jag till Tyresö. Känns så skönt att bara slänga på sig lite mascara och skippa allt annat kladd när det är så varmt och soligt ute, man känner sig mycket fräshare! Får se om jag uppdaterar mer idag.. blir såhär under helgen, sedan ska jag plugga ikväll vilket kanske inte är så roligt att läsa om, men man måste även på lovet, har även glömt min mattebok i skolan och har prov direkt efter lovet, yey! Hur duktig får man vara..
Men jag önskar er en skön dag i solen! Pusss Johanna
 
Haha, hittade gammal bild på mig på mammas dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0