Tisdag

Hej på er! Johanna här :)
Blev inget bloggande igår pga att jag inte hann och sedan är jag nu hos min pappa vilket betyder att internet krånglar som vanligt då... Igår hade jag iallafall en helmysig dag med min mamma. Vi var i Skärholmen Centrum och jag shoppade lite, sedan for vi iväg till ikea där vi kollade på lite nya saker till vår hall och sedan en ny säng till mig, hittade en jättefin säng, svart, stål, precis som jag ville ha den! Men självklart ska det bara finnas i 160 cm.. men ska nog köpa den ändå, hur skönt som helst med en lite större säng! :) Sedan övningskörde jag för första gången, var inte alls så läskigt som jag föreställde mig utan det var faktiskt rätt kul! På kvällen åkte jag över till min pappa..
Idag har jag varit i skolan, skippade de två första lektionerna pga att jag inte sovit någonting under natten och hade världens huvudvärk. Efter skolan har jag bara ätit, sovit, ätit, sovit, ätit, duschat.. Ja, inte mycket mer haha. Hoppas ni haft en bra dag! Kramisar från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0