Sunshine

Heeej! Här sitter en glad tjej med sönderbränd mage.. Ja så går det när man inte använder solkräm, för alltså helt enkelt skylla mig själv?

Igår mötte jag upp min pojkvän hos honom sedan gick vi vidare till centrum för att möta Erika & André, vi köpte mat, läsk och popcorn, hyrde även film som vi titta på under kvällen, den sög! Hard Breakers hette den. Dom gick vid 12 och André stanna över natten :) :) :) Idag vaknade vi vid hyffsad tid men låg kvar en stund. Åt en god frukost i solen och har legat och pressat på min baksida hela dagen, vilket bidragit till min röda mage .. haha. Har även hjälpt mamma att olja altanen, vid 6 tiden tog vi en promenad ner till centrum för att köpa lite mat och lämna tillbaks filmen, hyrde även en film till ikväll. Hoppas ni haft en bra dag! Pussar, johanna.
 
Två bilder från idag. Fixade fint med fjädrar på framsidan! Gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0