Sicken mysig dag!

Å jag har haft en så mysig dag med mina vänner!
Mötte upp Camilla och Josse på bussen till farsta, när vi kom dit gick vi till gamla goda Donken och köpte cheese burgare och varsin glass, sedan satte vi oss ute i skolan och myste! Träffade även Paulina och hennes kompis. Vi gick även en runda i farsta innan vi drog hem, köpte trosor, ett linne och ett par jeans shorts :) Sedan träffade vi Amanda, Johanna och Malin som var inne på Sisters där dom praoar, mucho trevligt! :D Sedan gick jag och Josse en promenad i det fina vädret, gick från Farsta till Farsta strand där hon sedan skulle bli hämtad av sin mamma, så jag väntade med henne, vi satt och drack läsk i solen och pratade om allt möjligt vilket var hur mysigt som helst! Sedan tog jag tåget hem till pappa, och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma och hämta upp mig. Hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag :D Puss Johanna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0