Onsdag

Hej på er! :)
Sitter just nu själv hemma hos Johanna, hon och Malin är påväg till Östra m. moppen och eftersom att hon bara kan skjussa en i taget blir jag kvar här tills hon kommer och hämtar upp mig, haha. Igårkväll vid 12 tiden mötte jag upp min pojkvän för att sedan gå hem till honom och sova där, vaknade vid 11 och låg och väntade på att sjusovarn skulle vakna.. haha. Vid 3 tiden drog jag mig hemåt för att duscha och äta, Malin kom och åt lunch med mig sedan tog vi hennes moppe till Sjöängen för att möta upp Johanna och Sebastian. Nu har vi ätit för ett tag sedan och ska iväg och träffa Sebastian igen, kanske blir lite nattbloggning ikväll när jag kommer hem, See You Later Aligator!
/ Johanna.
love you two!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0