Onsdag-

Hej! Johannisen här :)
Skrev ingenting igår pga att mitt internet la av och fungerar fortfarande inte.. så jag snodde brorsans data när han ändå inte är hemma. Igår var det tisdag, hade skola som alla andra dagar, efter skolan tog jag bussen till farsta för att möta upp Malin! Köpte ett par solglasögon och en stickad tröja.. vid halv 6 mötte vi upp Erika vid busshållsplatsen för att sedan åka till dansen, träffade även Felicia (en tjej från min gamla klass), har inte träffat henne sedan skolavslutningen för snart 1 år sedan, tiden går för fort ibland! Så det var kul att träffas och små prata lite, hon är alltid så söt och glad :D Vi dansade, kul som vanligt var det! Sedan åkte jag bara hem, tog det lugnt, duschade lite, såg på tv.. ja sånt man gör när man inte har någonting bättre för sig ;) Har varit i skolan även idag, men fick sluta tidigare pga att det var vollyboll turnering i skolan, kollade 1 timme sedan blev det lite långtråkigt så jag gick hem. Har suttit och pratat med min "låtsas-syster" om man kan kalla det så, killasnack, kompisar osv osv. Har även varit hos tandläkaren och fikat en tand som ramlat av, eller egentligen är det en gamal fyllning jag gjort som lossnat, ja nu vet ni det! .. och nu sitter jag i brorsans rum nyduschad, hoppas på mat snart för jag är superhungrig! Ska försöka uppdatera imorgon, vilket självklart beror på om internet vill fungera, men ta hand om er sålänge så hörs vi!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0