Nattbio?

Hej på er finisar!

Jag ska alldeles strax borsta mina bissar och sedan ska jag faktiskt sova, lovade mig själv att sova i måttlig tid idag pga att jag varit så trött både måndag & tisdag. SÅ jag önskar er godnatt så uppdaterar jag mer imorgon efter skolan, då jag även ska träffa en speciell person ♥ Puss & Kram från mig, Johanna.

Angående rubriken så vill jag riktigt gärna gå och se den nya filmen Scream 4 som kommer ut snart! Och bara för att göra allt lite läskigare kanske  jag till och med vill gå på nattbio.. vore ju hur mysigt som helst! Måste bara hitta någon som vill gå med mig, heheh.. älskar skräckfilmer! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag kan inte få nog av skräckfilmer! Nattbio låter ju hemskt... Hur vågar du?! :O Men det låter också som en utmaning, haha :) Ha en bra kväll. Vi ses imorgon! <3

2011-04-06 @ 18:01:12
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/
Postat av: Malin

Tyvärr så kommer vi inte in på bloggen just nu. Vi ska försöka fixa det men det är inte säkert att det kommer gå så antigen kommer vi starta en ny blogg eller så kommer vi skit i det helt, Vi får se helt enkelt.



Mvh Malin Falk

2011-04-08 @ 07:53:24
URL: http://justtwobloggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0