Måndag

Måndag idag, en ny dag och en ny start på veckan. Känns sådär faktiskt!
Har varit otroligt trött hela dagen och ingenting roligt har hänt..
Hade 4 lektioner gjorde inte så mycket, slutade vid halv 2. Mycket roligare än så har inte min dag varit.
Kom hem för ett tag sedan och har hunnit äta (energi), kollat på tv & packat mina väskor till mamma som jag ska till idag. Saknar henne! Även om vi träffades igår :blush: Saknar även mina kissemissar som säkert legat i min säng hela veckan och hårat ner, det blir väl att byta lakan när jag kommer dit.. Skriver strax igen!
Puss Johanna.


Kommentarer
Postat av: Linn

söt blogg :)

2011-04-04 @ 15:36:08
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0