Låååångt inlägg

Hejsan kära läsare!
Nu tänkte jag att det var dags för mig att skriva ingen i bloggen, har ju inte skrivit på typ 2 dagar men jag kände att jag var tvungen att ta en liten bloggpaus och va för mig själv ett litet tag men nu är jag iallafall tillbaka :D
Idag slutade jag vid kvart i ett fast jag var tvungen att stanna kvar i skolan för jag hade en sak jag skulle redovisa i engelska så jag slutade vid halv 2 kanske. Jag åkte till skanstull där jag mötte upp världens bästavän, vi åkte hem till henne och åt lite mellis eller lite haha ganska mycket men vi var skit hungriga ;) Sedan satt vi lite vid datan och kollade på Justin Bieber videos!! :D
Pappa kom och hämtade mig vid halv 6 och nu är jag hemma och chillar galet och myser med min söta katt Selmer.
Jag kommer inte kunna uppdatera varken imorgon eller ihelgen för att imorgon fyller världens bästa Johanna Blinke år så vi ska in till stan och ha det lite mys och ihelgen drar hon och jag på kryssning så det kommer inte bli någon uppdatering så ni vet om det. Johannas internet funkar inte hemma hos henne det är därför hon inte har skrivit något i bloggen men vi får hålla tummarna att det snart börjat funka igen eller hur?
Men nu ska jag mysa vidare med min katt sedan ska jag plugga, duscha osv.
haha såg nu att det blev ett ganska långt inlägg men whatever ;)
min lilla bebis!


Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0