kaos

Hej på er! Johanna här.
Vi suger på att uppdatera, håller ni inte med?
Gårdagen tillbringades iallafall tillsammans med Matilda, Johanna & Malin hemma hos ett par killkompisar. Det var trevligt, men kvällen slutade med lite halvt kaos vilket bridrog till att jag och Malin fick gå enda hem till mig klockan halv 5 på morgonen, vilket tog oss hela 45 minuter..
Idag har jag och Malin tagit det lugnt bara, hon tog moppen hem rätt tidigt, sen har jag bara suttit ute på altanen och pratat med min mamma och bara haft det mysigt, sedan gjorte vi vofflor ute i solen med glass, grädde och sylt vilket var hur gott som helst! Nu är Amanda hos mig och vi sitter vid varsin dator och är jätte sociala..!
Vi funderar på vad vi ska ta och göra ikväll, antingen blir vi hemma .. har ju trotts allt bara sovit 5,5 timmar inatt, eller så pallrar vi oss ut på fest. Jag önskar er en bra kväll! Puss

En bild på mig & Malin från Balen i 9an.
Åh vill ha bal i år igen!


Kommentarer
Postat av: xoxo corneljah tuffaste svensson ♥

va med i dagens blogg | 24/4 |

länk till inlägget, http://svenssonohyes.blogg.se/2011/april/24-3.html#comment !

bus enkla regler!

xoxo cornelia tuffaste svensson ♥

2011-04-24 @ 13:04:10
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0