/Johanna

Hej snyggingar!

Sitter just nu hemma hos Erika med Malin & Blinke :)
Har som ni märkt inte haft tid att blogga idag. Igår sov min baby kvar hos mig och idag har vi firat min mamma, hennes vänner kom och överraskade henne med champagne och annat gott! Födelsedag = mycket tårta, haha känner verkligen att jag behöver träna imorgon! Vid 5 tog jag tåget in till stan med Robin & Johanna, vi satte oss på ett mysigt fik och snackade :) Sedan åkte jag och johanna direkt till centrum för att äta och nu är vi här. Vi håller på att fixa oss sedan får vi se vart natten leder oss. Uppdaterar mer imorgon, kommer även lite bilder från idag.
Önskar er alla en bra kväll! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0