Johanna

Hej sötnosar!

Har inte alls haft mycket att skriva om dag så uppdateringen har väl inte varit den bästa, men såna dagar får man ha ibland! Jag hade som sagt bara 1 lektion idag, kom hem, åt lunch & glass sedan somnade jag i soffan i 2 timmar, hur skönt som helst! Men det var inte lika sköna att gå upp, mådde illa och var yr men det blev bättre efter lite mat i magen :) Vid halv 6 kom min pappa och hämtade upp mig, vi åkte även till Station som inte längre eter statoil länger utan något helt annat vilket jag inte kommer ihåg nu, fick även med mig ett oranget nagellack därifrån, de har nämligen börjat sälja sånt, även lite smink. Är nöjd med resultatet, alltid roligt att testa på något nytt när jag haft mina svarta naglar hur länge som helst. Men nu ska jag ta mig en snabb dusch sedan ska jag lägga mig i min underbara säng och läsa lite :) Godnatt! Puss
Resultatet på mina naglar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0