Internet skit..

Hej på er! Det var ett tag sedan, jag som skulle skriva direkt efter att jag ätit egentligen i fredags.. men det var nämligen så att internet slutade att fungera här hemma och har inte fungerar förän nu! Men nu är jag tillbaks igen och tänkte berätta vad som hänt dessa dagar.

Fredag: Jag var och fikade med några tjejer från klassen, vi satte oss på Ecpresso House och hade det allmänt trevligt! Sedan gick vi runt i stan ett tag, fönstershoppade lite och sedan tog alla tåget hem till sig. Det var sedan bestämt att jag skulle träffa min bästa killkompis men han har gått och blivit sjuk så jag stannade hemma och myste med film och godis.

Lördag: Jag vaknade tidigt för att sedan åka iväg och kolla på säng och tapeter till mitt rum, gick väl sådär.. men tror att jag hittat en säng jag vill ha, har bara kollat på ramar än sålänge och funderar på en läderram, snyggt! Var hemma vid 4 tiden, då städade jag, bäddade sängen och fikade lite här hemma, sedan kom Malin hit. Vi drack champange och åt kex ;) På kvällen bastade vi och hade det mysigt nere i relaxrummet, pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan somnade vi på varandra i soffan, haha gulligt :blush:

Söndag: Vi gick upp i god tid, sedan kom mamma och hämtade mig för att dra och träna. Vi köpte klippkort och sedan hade vi sån tur att vi fick plats på Sumba passet. Så vi köre Sumba! Vilket var hur kul som helst :D Så nu ska vi ladda ner Sumba så vi kan köra hemma också, grymt! Jag är riktigt sugen på att träna nu, känner verkligen att jag behöver det. Kom hem vid 2 tiden, åt och duschade. Har gjort lite läxor och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik.

Det var min helg det, väldigt lugn och skön. Hoppas ni alla har haft en bra helg! 
Kram Johanna


har ingen ny bild så bjuder på denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0