I just wanna make you wet...

Hejsan sunshines!
Johanna har redan berättat vad vi gjorde igår så då behöver inte jag berätta det igen men det var iallafall trevligt att träffa mina tjejer :D Idag vaknade jag och Erika vid halv 11 sedan åt vi lite frullebulle och vid halv 1 drog vi till centrum för Erika skulle hämta ut biljetter till Aik matchen idag. Jag tog tio i ett tåget hem och nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite musik och chillar galet, ska snart hoppa in i duschen för ikväll kommer min kära syster hit vi ska fira henne för hon fyllde år i torsdags så ikväll blir det att äta gott och bara mysa med familjen.
Nu ska jag kolla runt lite på datan och sedan hoppa in i duchen.
Visst är vädret underbart ute idag ? man får verkligen vårkänslor och jag älskar det!! :D
en bild som jag tog igår innan jag drog in till stan ;)
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0