hey hoe let's go

Hej på er! Börjar bli lite småtråkigt det här med bloggen faktiskt.. undrar om det är för att jag tröttnat eller bara pga av denna onödiga och dåliga vecka, har inte mått någon vidare.. kroppen har känts hängig även huvudet, har varit trött hela dagarna och sovit dåligt på nätterna. Börjar man bli sjuk kanske? Hoppas inte det.. Har faktiskt ingen blogglust.. men idag har jag varit i skolan, hade matteprov som gick skit sedan slutade jag vid halv 6 och det gjorde inte saken bättre. Oj vad jag sprider negativ energi på denna svarta blogg.. komiskt. Nej nu vill jag ha mat! Ta hand om er så hörs vi när vi hörs. / Johanna

love to you my angel..

Kommentarer
Postat av: Viktoria Zimmerman

Så himla gulligt är ni är tillsammans igen :D Puss! <3

2011-04-28 @ 20:23:22
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0