Godmorgon!

Godmorgon kära bloggläsare! :)
Jag kom precis hem från Johanna, sov där inatt.

Det finns inte så mycket att berätta om gårkvällen men det var tänkt så att vi skulle dra på fest i farsta strand men så blev det aldrig så vi halvsomna i Erikas säng, sedan bestämde vi oss för att gå ut och ta en promenad så vi mötte upp Robin och hans kompis, sedan drog jag och Johanna hem. Mycket mortion igårkväll, jag lovar er!
Mamma hämtade mig för ca. 20 minuter sedan och nu nu ska jag upp och fixa lite frukost, viktigaste måltiden på hela dagen! Och godaste för den delen :D Sedan ska mamma och jag ta en promendad till Åsa och ladda ner ett Zumba pass, så ska vi träna det ikväll istället för att dra och träna nu, vi kände båda att det vore bättre med lite frisk luft. Skriver senare, puss på er :) Johanna

 
Robin visade oss ett jätte mysigt fik med uteservering och sköna fötöljer,
det ligger vid Östermalmstorg och heter Baresso :)


Tyffingar! haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0