Godmorgon

Eftersom jag har varit sjuk sen i lördagsnatt med feber och haft svin ont i halsen så bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan idag för jag har fortfarande ont i halsen kan inte äta något typ så jag stannade hemma idag. Vaknade vid 10 tiden idag så det var skönt att få sova ut lite och just nu sitter jag i mitt kök och fixar lite frukost till mig själv dunkar lite musik också :D
Idag ska jag bara vara hemma och knarka halstabletter och alvedon så jag blir frisk vill inte vara sjuk nu när det är så underbart väder ute!
Jag kommer blogga under dagen eftersom jag ändå inte har något annat för mig.
Jag måste bara säga att det här påsklovet har varit underbart har umgåts med min älskade vänner som får mig att må bra och vi har haft super kul tillsammans! :)
Right now:

Tummen ner för att vara sjuk!!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0