Everything will come to an end..

Och med rubriken menar jag just nu detta underbara påsklov! Känns väldigt deppigt att det är sista dagen man verkligen kan hitta på något och jag tänker bara vara hemma..
Igår hade jag en sådan dag som vi tjejer får ibland då vi blir sura för det minsta lilla och tycker att allting är skit.. Det var inte roligt alls och min mamma trodde jag skulle äta upp henne, var verkligen inte mig själv haha. Alla jävla hormoner i kroppen gör mig galen, på kvällen då jag tillslut lugnat ner mig lite med Madagaskar på Tv åkte jag ner till Centrum köpte RedBull sedan åkte jag vidare till min Pojkvän där jag stannade över natten, idag har vi suttit ute och ätit påsklunch med ans familj och mormor och morfar vilket var jätte mysigt och trevligt, blev även god glass till efterrätt! Nu är jag hemma hos mig, har duschat och försökt plugga lite.. vilket inte går sådär jättebra, känner verkligen hur lat man blir under loven, man känner ingen press eller stress vilket också leder till att man skiter i saker man egentligen borde göra.

Tycker även att alla ska ta och skänka en lite tanka till Malin som ligger hemma sjuk, Krya på dig hjärtegull!
Love to you.

Känns som att det var alldeles nyligen det såg ut såhär utanför mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0