Dancetimes

Nu ska jag strax börja byta om, fixa vattenflaskan, lägga ner skorna osv. Sedan bär det av till min dans! Mamma skjussar mig vid halv 6 så jag har ett tag på mig iallafall, ska försöka få ner en frukt i magen också. Är äckligt mätt just nu men vet att jag kommer bli hungrig igen om någon timma eller så!
Ni får ha det bra så länge så skriver jag när jag kommer hem igen! Idag slipper vi dansa i klackskor, tacka gud för det! Såg ut som att man bytit båda fötterna när man dansa, kunde knappt röra på sig, måste sätt jätte kul ut! Denna gång blir det bara dansa dansa dansa "citerat av mig lärare", Awsome! är sprallig i hela kroppen känner att jag behöver röra på mig, sen blir det förhoppningsvis träning imorgon också! Superb! Kraam Johanna.

Har inga nya bilder att bjuda på så bjuder på snygga Rihanna!
Funderar även på att göra en taturering på höften (som ni ser på bilden), tycker det är hur snyggt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0