Dagens:

 
Sol ute & påsklov på g! Livet är underbart

Var på så bra humör imorse när jag vaknade då jag märkte att det var sol och blå himmel ute så jag drog på mig min efterlängtade jeansjacka :) Men jag ångrar att jag köpte den ljusa variaten, blir väl ut och leta efter en mörkare, så snyggt! Slutade för en halv timma sedan och tänkte gå ner och äta något, vid halv 1 ska jag gå ut igen och åka till farsta med Camilla & Josefin, vi tänkte ta en fika i det fina vädret.. är extra sugen på glass en dag som denna! Påsklov nu och jag är hur glad som helst!! Puss J.


Kommentarer
Postat av: André Grönstedt

Fan jag som också ångrade att jag köpte den. jävla skit, ja exakt johanna nu blir det att fara till city och checka och spana efter nya fina mörka färger istället.

P.S mycket fin och bra blogg

2011-04-15 @ 20:01:41
URL: http://andréarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0