-

Bara för att...

FAKTA:
Smeknamn:
Jojjo, Sahlén.
Födelsedag: 25 Juli.
Bor: Skogås
Arbete: Studerar på gymnasiet.

FAVORIT:
Färg:
Vit.
Plats: Måste nog säga min underbar säng.
Film: Har ingen direkt favorit film.
Djur: Älskar nästan alla djur!
Affär: Bikbok & Zara.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
När jag måste ja, haha.
Gnälla: Ja.. tyvär.
Skrika: Neä.
Sova: Jarå.
Drömma mardrömmar: Det händer.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är mig själv.
Klä dig i svart: Nej.
Hata folk: Nej, man gör det bara till sitt eget problem om man ska gå runt och hata!
Lita på folk: .. Har svårt för det men försöker.

NÄR:
Åt du senast:
Runt 3.
Läste du en bok senast: Någon dag sedan.
Var du på konsert senast: Förra sommaren.
Kysste du någon senast: Någon timma sedan.
Svor du senast: Idag? Kommer faktiskt inte ihåg.
Klagade du senast:
Är det sommar: I Juni?

VEM:
Saknar du:
Min pappa
Pratade du med sist: Mamma.
Kysste dig sist: My boyfriend.
Fick du sms från senast: Samma där.

HAR DU:
För många vänner:
Nej.
Tvångstankar: Haha ja. Får inte kliva på A-brunnar och om jag snurrat runt ett varv måste jag snurra tillbaks igen, om jag nu får för mig att snurra haha?!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, men har nog blivit rätt hjärntvättad av alla skräckfilmer jag sätt..
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Neä.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: hahah.. ja.
Bra självförtroende: Det kan jag inte säga att jag har.
Kysst någon: Nej.. aldrig
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ah :)
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.

HUR:
Går du:
Konstig fråga.
Fördriver du tiden: Datorn & tv;n är två grejer som snor mycket tid.
Mycket pengar har du: Mycket.
Tjänar du pengar: Tjänar inga egna pengar.
Ofta diskar du: Nästan aldrig.
Ofta städar du: 1 gång i veckan iallafall, måste alltid ha ordning och reda.
Ofta träffar du din familj: Nästa varje dag, sen varannan vecka beroende på vem jag är hos.
Mycket äter du: Så mycket jag orkar.

ÄR DU:
Förstående:
Det tycker jag.
Arrogant: Nej, sånt gillar jag inte.
Blyg: Ja.
Smart: Absolut!
Pratglad: Beror på tillfället :)

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0